Vilket härligt våd väder vi har idag! Verkligen superskönt. Termometern står på 16+ och jag klagar inte. Jag har precis kommit hem efter jobbet och har ingen aning om vad jag ska göra nu.

Hälsade på mormor och morfar på lunchen idag och satt ute på deras balkong och njöt i solen en stund. Allting är så mycket roligare när man har sällskap än om man är ensam. Oavsätt om det är fint väder tar jag mig inte ut i solen om jag är själv, jätteknepigt egentligen. Tycker bara det är SÅ tråkigt att sitta där på en stol rakt upp och ner och inte göra någonting, men med lite sällskap kan jag sitta hur länge som helst. haha!

Varje år våren kommer så får jag ett sånt fruktansvärt sug på att göra om, fixa till osv. Just nu är det suget enormt! Det bara kliar i hela kroppen och fingrarna för att jag ska sätta gång med ett nytt projekt, jag verkligen längtar tills jag får börja i trädgården att plantera buskar, träd, sätta upp nytt staket, göra fint och göra så som jag verkligen vill ha det. Vill bara sätta igång helst igår. Men jag får fasiken vänta ett tag till, vilket är sjukt tråkigt. Men förhoppningsvis nästa månad, ju förr desstå bättre. Men jag håller tummarna iallafall! :)
 
Nu ska jag nog titta på ett avsnitt av Game of thrones, jag har ju balkongdörren öppen och får in frisk luft samtidigt, vilket gör allting lite lättare att sitta inne. ;)

Kommentera

Publiceras ej