"Det här är allt
Allt eller ingenting och
Det här är bättre brinna ut än att tina bort
Har slutat vänta

Nu blir underhållning
På blodigt allvar
Nu blir det konst som inte vill ta ansvar
Har alltid gått emot
Aldrig hängt med
Jag är en ledare
Utan armé
 
Tar nya vägar
Jag kör mot trafiken
Dit nya drömmar hägrar
Jag måste bort från alla jävla distraktioner
Bort från allt festande
Alla jävla illusioner
För varje fylla jag tar sjunker jag ner längre ner i flaskan

Men jag har större visioner
Jag reser mig ur askan
Siktar mot elfte dimensionen som julian casablancas
Vägrar stå och trampa
Vägrar stanna
Jag lyfter högre upp och jag vägrar landa
Det här är allt
Allt eller ingenting och
Det här är bättre att brina ut än att tina bort
Det här blod, svett och mina tårar
Det här kamp
Kamp om att våga vara stark
Det här en orkan som kan ta sig in överallt
Det här mod, krossa eller krossas

Du är fri tills du är fälld men ingen rök utan eld
Det var så länge sen
Jag kunde känna mig lika levande som ikväll
Som om jag var rebell
Jag gör det här för mig men det här hade aldrig gått utan dig.
Jag är psykotisk, drivis, instäng på livstid i en cell med mig själv
Jag är din jobbigaste vän och jag ser mig i spegeln och det blöder ur ögonen
jag känner mig bränd
jag är nedslagen
Men i slutändan så reser jag mig upp | och kommer tillbaka
Jag är min egen kung

Omvärdera uppgradera
Jag lägger bara tid på det som är viktigt
Ockupera uppdatera
Spreja ner alla fula troll med graffiti
Jag är som besatt
Det binner i city
Det är fest och vi ses vid halv
Det här är allt
Allt eller ingenting och
Det här är bättre brinna ut än att tina bort
Det här blod, svett och mina tårar
Det här kamp, kamp om att våga vara stark
Det här en orkan som kan ta sig in överallt
Det här mod, krossa eller krossas"

Kommentera

Publiceras ej